Soovisime seekordse etapi eelloos Alexile head mootoriõnne. Ja, kurat, sõnusime vist ära.🙃Möödunud nädalavahetusel Spa-Francorchamps’i ringrajal toimunud Porsche Carrera Cup France (PCCF) hooaja kolmas etapp kujunes Alex Reimanni ja EST1 Racingu jaoks üheks kõige intensiivsemaks ning samas vastuolulisemaks nädalavahetuseks seni. Tehnilised probleemid, sh koguni viis mootorivahetust ja kummaliselt kadunud Michelini rehvid, panid meeskonna tõsiselt proovile – ent selle kõige vastutasuks sündis kuidagi Reimanni senise Porsche Cup karjääri parim esitus.
Enne, kui Alex jaanitulele jõudis, andis ta Spas juba korraliku tulevärgi ära.
Ülesmäkke ronimine

Alexi nädalavahetus algas keeruliselt, kuna vabatreeninguid varjutasid korduvad mootoriprobleemid. Eesti piloot sai kirja vaid 13 ringi, mis mõjutas otseselt ka esinemist kvalifikatsioonis. Nädalavahetusel peetud kahele sõidule startis Alex vastavalt 13. ja 14. stardipositsioonilt. EST1 Racing tiimijuht Raimo Kulli selgitas olukorda: “Alex pidi hüppama enda auto ja varuauto vahet, et mingitki ettevalmistust teha. Kitsaste ajaraamide tõttu segas see ettevalmistust tugevalt, sest ükski auto ei ole identne alates näiteks juba pidurite tunnetusest.” Kulli möönis, et hetkel on tehnilised probleemid millegipärast just PCCF nädalavahetuste raames tekkinud ja tunnustas tubli tööd teinud meeskonda, kes päästsid olukorra.
Surve loob brilliante

Mis puudutab olukorra päästmist, näitas Alex kõigest hoolimata esimeses sõidus erakordset minekut. Eesti noor talent tõusis juba avaringil mitmest konkurendist mööda ja lõpetas võistluse väga tugeva kuuenda kohaga, olles parandanud stardipositsiooni seitsme koha võrra. “Esimene sõit oli Alexi parim esitus mistahes Carrera Cupis, kus osalenud oleme. Ta on tõestanud ennast tõelise esimese ringi mehena – viimasel kuuel sõidul ei ole ta vähem kui 5 kohta esimesel ringil tõusnudki,” tunnustas Kulli oma piloodi tugevat vormi.
Ka Alex ise jäi oma esitusega rahule: „See ei olnud meile kõige lihtsam nädalavahetuse algus. Mehhaanilised probleemid piirasid meie sõitmist vabatreeningutel kõigest 13 ringi peale. Arvestades seda, oli 6. koht esimeses sõidus korralik tagasitulek. 7 kohta tõusu pole paha,“ võttis Eesti piloot asja kokku.
Kes rehvid rotti pani?

Ka teises sõidus jätkus Alexi tugev tempo – ta oli jõudnud esikümnesse, kui uus tehniline rike teda katkestama sundis. “Teine sõit oli taas väga hea esitus Alexi poolt ja võib öelda, et katkestamise põhjus peitus mujal kui sõitja tegevuses,“ sõnas Kulli, kes võttis nädalavahetuse kokku, kui ühe keeruliseima ja kummaliseima, mida tiim on kogenud. Kummaline nädalavahetus jätkus ka võistlusrajalt väljas, sest rehvitelgist kadusid salapäraselt kuhugi ka tiimi uute rehvidega rattad.
Juba hoogsalt edasi

Vaatamata kõigile, mis nädalavahetusel toimus, on selge, et Reimanni viimase aja tugev vorm jätkub. Tulevikku võib vaadata põnevusega. Ka nii tiim kui sõitja on juba praegu suunanud kogu fookuse 04.-06. juulil sõidetavale Carrera Cup Benelux etappile Hungaroringil. Seniks aga on meil hea meel teada, et Alexi jõudis siiski ka jaanitulele.
Foto allikas: Alexis Goure
Jälgi EST1 Racing tegemisi sotsiaalmeedias:
● https://www.facebook.com/est1racing
● https://www.instagram.com/est1racing/
Alex Reimanni Instagram:
● https://www.instagram.com/_alexreimann/
Kordused:
● Kvalifikatsioon: https://www.youtube.com/watch?v=ggUhfU09HNA
● Võistlus 1: https://www.youtube.com/watch?v=knd1foy5NCA
● Võistlus 2: https://www.youtube.com/watch?v=vOBdDVQUtL0
Uudised ja lisainfo:
● Ametlik veebileht: porsche-carrera-cup-france.fr
● Facebook: facebook.com/PorscheCarreraCupFrance
● Instagram: instagram.com/carreracupfrance
● YouTube: youtube.com/c/PorscheFranceOfficiel