Martin Brundle
He has talked about moving the car towards him. And he’s talked about moving himself towards the car. I look at the data from Lewis every weekend. The trait is the same. He goes into high-speed corners and hits a little bit more brake pressure than Charles Leclerc. You can draw a line directly up the wheel-speed graph, to the steering trace, and the brake aligns perfectly with a tiny bit of movement. It just upsets the Ferrari everywhere. Leclerc is just Mr. Measured on the brakes. We know that Lewis had a problem with the same thing, I saw the data, at Mercedes. Can he coach himself out of a lifetime’s worth of driving technique to move towards the car? We will find out.
Vihmane sprint on sõidetud. Emotsioonid igati üles köetud, et välja selgitada F1 2025 Miami Grand Prix’ stardirivi.
Kõik autod on rajal tagasi, ka need sõitjad, kes eelmine sessioon natukene kannatada said. Rada on kuiv, sõidame slickidega. Parim mees võitku.
Q1
Piastri näitab sihikindlust ja tõmbab 1:27.307 kella peale.
Boksis on korralik pileup, Albon ja Hadjar jagavad omavahel maid.
Tsunoda on RedBulli masina ilusti liikuma saanud.
Hülkenberg asetab 1:27.473-ga oma Sauberi P8 peale. Ilus on vaadata, mida Hulk teha suudab.

Keegi ei saa veel ennast turvaliselt tunda, 3 minutit on jäänud, drop zone’s on:
P16 Ocon
P17 Alonso
P18 Gasly
P19 Stroll
P20 Bearman
Q1 on veel minut minna.
Vihm on oma töö ilmselt teinud, sest grippi pole üldse nii palju, kui seda tahta võiks.
Leclerc tuleb P9, Hamilton kukub drop zone’, Hadjar tõstab ennast P6. Tuleme Hamiltoni kaamerapildiga Hamiltoni autosse ja päris inetu on näha, kuidas Ferrari vahepeal alajuhitav kipub olema.
Samal ajal Tsunoda on langenud järjeset lähemale väljakukkumisele.
Hamilton tõuseb P8, Tsunoda tema järele P9.
Norris ütleb, et kompas seina.
Q1st kukuvad välja:
16. Hülkenberg
17. Alonso
18. Gasly
19. Stroll
20. Bearman
Q2
McLarenid on aegadega P1 & P2
Russell näiteks jätkab kampaania edendamist, kus autol väidetavalt puudub igasugune grip.
7 minutit sessiooni jäänud ja seisud on järgmised:

Dropzone’s: Russell, Ocon, Doohan, Lawson & Hadjar
2 minutit jäänud ja saame nautida, kuidas Ocon võitleb Haasiga, ehk tõestab päris hästi visuaalselt, kui keeruline on praegu rajal hakkama saada. Aga see ongi F1 ja nagu me ka varem maininud oleme: nii heas kui ka halvas, kunagi ei tasu F1-te alahinnata.
Nii uskumatu kui see ka pole, siis selle sooritusega tuleb Ocon P9 ja saab pisut vabamalt hingata. Tema seljataga: Hadjar, Hamilton, Bortoleto, Russell, Doohan & Lawson.
Bortoleto kusjuures MVP, Sauberiga ilusti Q2-s.
Samas täiesti haige on vaadata, et TOP 14 mehed on kõik ühe sekundi sees.
Q3
10 paremat on alles jäänud. Kas McLarenid võtavad esirea endale või suudab keegi meid üllatada?
Verstappen 1:26.492 P1
Piastri tuleb 1:26.509 P2
Ja siis
Norris tuleb 1:26.495 P2
Oi, mõlemad Williamsid Q3 – HEA TÖÖ!
Kui maaefektiga generatsioon 2022 peale tuli, siis pigem välditi äärekivisid isuga. Huvitav on näha, et äärekive jälle meelsalt “suudeldakse”
2 minutit kella peal, kas gripp on parem ja kas see otsustab, milline on homne stardirivi?
Verstappenil on potentsiaali oma masin esikohale asetada. Esimene sektor on lilla. Teine sektor kollane/roheline (ma värvipime). 1:26.204 on Maxi vastus.
Norris tuleb tagant poolt. Sektor 2 lillat värvi ja üle finišijoone 6 sajandikuga jääb Maxile alla.
Piastri P3
Aga Antonelli pole veel kodus. Võtab ruudulipu vastu ja splitib McLarenid.
